30 oktober 2017

Naais to meet you

Een tijdje geleden lanceerde Evelien van Sewbidoo een idee: wat als we nu eens de allergrootste naaidate ever zouden organiseren? Ik was onmiddellijk voor het idee gewonnen en stelde me dan ook direct kandidaat om gastvrouw te zijn. Manlief vindt dat gelukkig niet erg, zo een huis vol vrouwen, en liet me de vrije keuze.

 http://sewbidoo.blogspot.be/2017/09/naais-to-meet-you-wie-doet-mee-aan-de.html

Zondag 29 oktober was het zover. Ik mocht 5 naaisters ontvangen: 2 vriendinnen, Daisy en Eve, Kim van Mimaloki, Liesbet van Vlijtig Liesje en Caroline van Blogrevolution. Het werd een leuke namiddag, die eigenlijk veel te kort was. Want zeg nu zelf, wat krijg je op 3 uurtjes klaar? Denk aan tetterende vrouwen, en je weet al dat (vooral ik moehaha) weinig genaaid heb. Het is wat mij betreft in ieder geval voor herhaling vatbaar!

Druk aan het babbelen werk


We bogen ons met z'n allen over een patroon, maar we zagen het niet. 
Wie weet zien we toch nog ooit het licht hierover ...

Wat we maakten, maar niet af hadden ;-)


Als verrassing maakte ik leuke tasjes voor ons groepje de 'Sewing Sisters'


1 opmerking:

Evelien cabie zei

Moh zo tof! HeT ziet er daar zalig uit!!