16 november 2017

Een hoodie voor de MDH

Manlief vindt het altijd leuk als ik iets voor hem maak, en draagt het dan ook heel vaak. Zo maakte ik ondertussen al 3 shorten (hier, hier en hier), en die worden hier dagelijks gedragen. Als hij thuiskomt van het werk, is het eerste wat hij doet zo'n short aantrekken.
Ook de hemden (hier en hier) worden constant uit de kast gehaald. Soms speel ik stiekem een beetje vals door het hemd te 'verstoppen', want anders zou hij overal in hetzelfde hemd verschijnen, haha!

Vorig jaar reeds vroeg hij om een trui te maken. Hij koos zelf het stof uit in de Stoffenstraat, maar dat stof bleef hier een jaar op de wasmachine liggen (euhm ja, mijn stoffenkast zit overvol, waardoor er ondertussen ook al een behoorlijke stapel stof op de wasmachine ligt).
Aangezien ik de laatste maanden probeer om enkel te naaien met stoffen uit mijn stoffenkast, besloot ik toch iets met die stof te doen. Ik maakte voor hem de Henry Hoodie uit LMV. Zoals gewoonlijk is manlief weer heel blij, en is het moeilijk om de trui rond hem uit te krijgen. Hij wil heel graag nog eens mee naar de Stoffenstraat om stof uit te kiezen... Hint begrepen ;-)




1 opmerking:

Anoniem zei

Wauw, tof, zo’n enthousiaste man!